יום שני, 9 בספטמבר 2013

כיצד מוצרים לניקוי בריכות שחייה תורמים לשמירה על הבריכה?

אין ספק כי בריכה בחצר הבית מהווה אתנחתא קלה מחיי השגרה. אלא שלצד היתרונות הרבים, בריכת שחייה פרטית דורשת ניקוי יסודי על מנת שיהיה אפשר להמשיך וליהנות ממנה לאורך זמן רב.
אי הקפדה על ניקיון הבריכה עשוי לסכן את הבריאות של המתרחצים. היות וניקיון דורש לא מעט עבודה, כדאי לדעת מהם המוצרים הטובים ביותר שיסייעו לנו לנקות את הבריכה בצורה הטובה ביותר.

מה כולל ניקוי בריכות?


מים: ניקוי המים דורש פיזור של חומרי ניקוי וחיטוי שונים כגון כלור ושאר חומרים המאזנים את רמת הph במים. ניקוי המים דורש מוצרים מיוחדים המתאימים ללכידת הלכלוך שהצטבר בבריכה.
ניקוי מסננים:  בכל בריכת שחייה ניתן למצוא מסננים  שדרכם יוצאים ונכנסים המים מהבריכה. כתוצאה מלכלוך למשל, שיער או שומן המסננים עשויים להתקלקל, ולכן חשוב לנקותם. כמו כן, מסננים לא איכותיים לא יאפשרו סינון איכותי של המים ועשויים לפגוע באיכות המים ובבריאות המתרחצים.
ניקוי משאבות: תפקידן של המשאבות הוא לשאוב את המים מהבריכה ולהחזיר אותם בחזרה. המשאבות אוספות שאריות של לכלוך ולכן הן זקוקות לניקוי קבוע.

אילו מוצרי ניקיון ניתן למצוא?


כפי שנאמר קודם לכן, חשוב מאד לדאוג לניקיונה של הבריכה על מנת לשמור עליה לאורך זמן רב לצורך רחצה מפנקת. אם אתם לא גרים במלרוז פלייס ואין לכם מנקה בריכה, אז יש צורך לרכוש חומרים לניקוי הבריכה באופן עצמאי. מוצרי ניקיון לבריכה יסייעו לכם  לנקות את הבריכה בצורה טובה יותר וכך תוכלו לשחות בבריכה ללא חשש כי תדבקו במחלות מסוימות כתוצאה מאי ניקיון.בשל הגידול בבריכות השחייה בישראל, היום ניתן למצוא מוצרי ניקיון רבים המשמשים לניקוי הבריכה, אך יש לבחון את המוצרים לפני רכישתם על מנת לא לרכוש חתול בשק אלא לבצע קנייה חכמה שתשרת אתכם לאורך זמן רב.

ניקוי בריכה אינה פעולה מסובכת במיוחד. היום ישנם מוצרים רבים המאפשרים להביא את בריכת השחייה למצב טוב. אחד מהמוצרים האלו הוא מברשת ידנית המשמשת לניקוי הבריכה. את דפנות הבריכה יש לנקות אחת לשבוע גם אם הבריכה מצוידת במערכת ניקוי אוטומטית ישנם מקומות שהיא עשויה לא להגיע אליהם. כאן נכנסת לתפקידה מברשת ידנית לניקוי הבריכה. אמנם אנחנו מבינים היום שאין כמו מכשיר אוטומטי המבצע את הפעולה במיוחד בשבילנו, אבל למרות זאת, לפעמים כמה טוב שיש את המכשירים הישנים והטובים אשר באמצעותם ניתן לנקות את הבריכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה